به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) مسابقات ورزشی با حضور تیم های متشکل از اعضای انجمن علمی رشته های مختلف برگزار شد.
سه شنبه 30آبان ساعت 10
خجسته میلاد با سعادت پرستار عاطفه ها، زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه مدافعان سلامت و منادیان انسانیت و ایمان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون اسوه های صبر و استقامت را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.
همزمان با هفته عترت و قرآن دانشگاهها نشست فرهنگی با موضوع تأثیر اسلام برجوامع غربی با نیم نگاهی بر زندگی ادواردو آنیلی( شهید راه اسلام) با حضور کارکنان و دانشجویان در مورخ بیست و چهارم آبان ماه در سالن اجتماعات برگزار شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به فایل ضمیمه مراجعه نمایید
بمناسبت فرا رسیدن روز کتاب و کتابدار در مورخ بیست و چهارم آبان ماه در کتابخانه از کارکنان واحد کتابخانه تقدیرشد.
برنامه هفته کتاب و کتاب خوانی در دانشکده ولی عصر(عج)
منتظر حضورگرمتان هستیم
جلسه شورای فرهنگی با محوریت برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی در ماههای آبان و آذر برگزار شد.
از کلیه دانشجویان و همکاران و اساتید دعوت می شود در این مراسم معنوی حضور بهم رسانند.
منتظر حضور گرمتان هستیم
معاونین و کارکنان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشکده در مورخ بیست و سوم آبان ماه با شهدا تجدید پیمان بستند.
منتظر حضور گرمتان هستیم
.دانشجویان علاقمند به شرکت در مسابقات ، به دبیر انجمن علمی خود مراجعه نمایند
جهت ثبت نام به امورفرهنگی مراجعه نموده و یا درپیام رسان ایتا به آدرس @lkazemi61 با ذکر مشخصات وشماره همراه پیام ارسال نمایند.
کتاب، دروازهای به سوی گستره دانش و معرفت است و کتاب خوب، یکی از بهترین ابزارهای کمال بشری است
ویژه همیاران سلامت با ظرفیت محدود
رییس دانشکده دکتر بابائی به همراه معاونین و رؤسای واحد ها، بمناسبت فرا رسیدن هفته قرآن وعترت دانشگاهها از خادمین قرآنی دانشکده فنی و حرفه ای تهران ولی عصر(عج)تقدیر نمود.
جلسه فرهنگی با حضور دکتر شیرین بابائی رییس دانشکده و مهندس مهدی عبدالحسینی شهردار ناحیه 3 منطقه 15 تهران، با هدف هم اندیشی و همکاری مشترک در راستای برگزاری فعالیت های فرهنگی دو مجموعه برگزار شد
اندیشه کردن در قرآن کلید نجات انسان و تقرب به خداست
با توجه به ضرورت آشنایی دانشجویان از محیط های علمی، با هماهنگی واحد پژوهش، جمعی از دانشجویان رشته تربیت کودک دانشکده با همراهی استاد فرزانه کرمی در مورخ بیست و یکم آبان ماه از باغ گیاه شناسی ملی ایران بازدید بعمل آوردند.
منتظر حضور گرمتان هستیم
این سمینار مورد توجه دانشجویان و اساتید رشته حسابداری قرار گرفت.
لازم به ذکر است به برگزیدگان مسابقه در همایش ورودی های جدید جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.