مناطق عملیاتی جنوب کشور
برای رفاه حال شما عزیزان، کتابخانه ی دانشکده در ایام امتحانات از ساعت 15 الی 18 آماده خدمت رسانی خواهد بود. قابل ذکر است، ساعت ۸ صبح تا ۱۵ نیز از نمازخانه ی دانشکده و اتاق مطالعه ی جنب اتاق امانات واقع در محوطه بیرونی ساختمان آموزش استفاده نمایید.
دراین نشست تخصصی مشاورین دانشکده، دکتر مریم یاوری و صدیقه حاجت بیگی با توجه به ضرورت و اهمیت مدیریت استرس و اضطراب در امتحانات بعنوان یکی از عوامل مؤثر در افت تحصیلی به نکات ارزشمندی اشاره نمودند و همچنین به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.
جلسه هماهنگی قبل از شروع امتحانات پایان ترم نیمسال اول جهت برگزاری امتحانات بهتر با حضور دکتر بابائی رئیس دانشکده، معاون آموزشی و مسئولین واحدها در مورخ نوزدهم دی ماه در سالن جلسات برگزار شد.
جهت مشاهده نمرات موقت وارد شده توسط اساتید لازم است که از منو سمت راست امور آموزش نظر سنجی استاد هر درس را با دقت و صداقت ارزشیابی فرمایید پاسخ های دقیق شما دانشکده را در برنامه ریزی بهتر کمک خواهد کرد.
در صورتی که آزمون تداخلی دارید در همان شروع آزمون به کارشناس آموزش مستقر در محل برگزاری، اطلاع دهید.
نکات مهم آموزشی و انضباطی در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم
جهت شرکت در امتحانات و دریافت کارت برنامه امتحانات و همچنین مشاهده نمرات اعلام شده و ثبت اعتراض و امور آموزشی دانشجویان که بدهی مالی اعم از روزانه و شهریه پرداز حتما نسبت به پرداخت بدهی از منو امور مالی پرداخت الکترونیک شهریه اقدام نمایند، از پرداخت شهریه توسط دستگاههای ...
با توجه به ضرورت آشنایی دانشجویان از محیط های علمی، موضوعات تخصصی و فناوریهای نوین، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی، در قالب اردوی راهیان پیشرفت این بازدید صورت پذیرفت.
دکتر بابائی رییس دانشکده به همراه مدیرگروه رشته گرافیک در جمع دانشجویان حضور پیدا کردند و از نمایشگاه آثار دانشجویان بازدید به عمل آوردند و ضمن بازدید با دانشجویان به گفتگو پرداختند.
علاقمندان جهت مشاهده نمایشگاه مجازی به سایت دانشکده مراجعه نمایند.
تاکید میگردد تسویه حساب فقط از طریق سامانه بوستان مورد تایید میباشد و دانشکده از پذیرفتن وجه نقد یا تراکنش از طریق کارت خوان معذور است
جهت کسب اطلاعات بیشتر به جدول ضمیمه مراجعه نمایید
با توجه به ضرورت آشنایی دانشجویان از محیط های علمی، موضوعات تخصصی و فناوریهای نوین رشته تحصیلی خود، جمعی از دانشجویان رشته صنایع شیمیایی با همراهی استاد اسداله جعفرآبادی در مورخ سیزدهم دی ماه از " سازمان انرژی اتمی " بازدید بعمل آوردند.
با توجه به ضرورت آشنایی دانشجویان از محیط های علمی، موضوعات تخصصی و فناوریهای نوین رشته تحصیلی خود، جمعی از دانشجویان رشته صنایع شیمیایی با همراهی استاد محمد اسماعیلی در مورخ سیزدهم دی ماه از " کارخانه روناک روی گستر " بازدید بعمل آوردند.
شهرام مشیری معاون آموزشی به همراه زهرا اورنگی مدیرگروه رشته گرافیک در جمع دانشجویان حضور پیدا کرده و از نمایشگاه آثار دانشجویان با عنوان طراحی تحلیلی، بازدید به عمل آوردند و ضمن بازدید با دانشجویان به گفتگو پرداختند.
به دلیل آغاز فرایند آمادهسازی حوزه آزمونهای پایان ترم و تشکیل مخزن، روند تسویه حساب و تحویل مدارک بعد از پایان آزمونها (۸ بهمن) انجام خواهد شد
دانشجویانی که در نیمسال جاری (مهر ) 1402 در س کارآموزی داشته و هنوز نسبت به تایید فرآیند الکترونیکی کارآموزی اقدام ننموده اند ،فقط تا 21 دی این فرصت وجود دارد تا از طریق سامانه بوستان در خواست صدور معرفی نامه داشته باشند
علاقه مندان می توانند جهت عضویت تا پایان بهمن به واحد امور فرهنگی مراجعه نمایند.
مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به همراه گرامیداشت یاد و خاطره شهید نوید صفری و شهدای حادثه تروریستی کرمان، ویژه دانشجویان خوابگاهی در مورخ چهاردهم دی ماه درنمازخانه دانشکده برگزار شد.
آثار دانشجویان با تکنیک های ترکیبی تصویر سازی، طراحی، چاپ دستی و نرم افزار خلق شد
نمایشگاه چیدمان " دانشجو و مسئولیت حیات " با موضوعات محوری محیط زیست و مسئولیت اجتماعی توسط دانشجویان گرافیک در روزهای پنجم و ششم دیماه، در دو روز متوالی برگزار شد
به پاس تجلیل از رشادتهای دانشجویان شهید، به روح پاک و مطهرشان، سلام و درود و صلوات میفرستیم.
مراسم جشن میلاد مادر خوبی ها به علت حادثه دلخراش کرمان، برگزار نمی شود.