[[{"content_id":662891,"content_number":0,"portal_id":5,"lang_id":"fa","content_title":"برگزاری موفقیت آمیز امتحانات پایان ترم نیمسال اول 1403-1402 و پیام ریاست دانشکده","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"رییس دانشکده، در پیامی از زحمات معاونت آموزشی، مسئولین و دست اندرکاران برگزاری امتحانات پایان ترم تشکر نمود.","content_summary_fill":1,"content_body":"&nbsp;\r\n\r\nبه گزارش روابط عمومی دانشکده، امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 با موفقیت و بدون هیچ مشکلی در دانشکده فنی و حرفه ای تهران ولی عصر(عج) به پایان رسید&nbsp;.\r\n\r\nبرگزاری منظم و سالم امتحانات یکی از اهداف دانشکده بود که با همکاری همکاران و اساتید، این دوره از امتحانات با موفقیت به اتمام رسید.\r\n\r\n&nbsp;شایان ذکر است، امتحانات عملی از مورخ 1402\/10\/16 لغایت 1402\/10\/20و امتحانات تئوری از مورخ 1402\/10\/23لغایت 1402\/11\/07 در دو حوزه امتحانی (سالن فجر و ساختمان آموزش) به صورت متمرکز روزانه در3 شیفت به مدت 11 روز، با مدیریت دقیق و برنامه ریزی معاونت آموزشی و دایره امتحانات در فضای مطلوب و آرام برگزار شد&nbsp;.\r\n\r\nرییس دانشکده، دکتر بابائی در پیامی از زحمات معاونت آموزشی، مسئولین و دست اندرکاران برگزاری امتحانات پایان ترم تشکر نمود.\r\n\r\n&nbsp;متن پیام به شرح ذیل است:\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nبسم الله الرحمن الرحیم\r\n\r\nبا اهدا صمیمانه ترین سلام و تحیات\r\n\r\nخدمت در نظام اسلامی افتخاری است که تنها انسان های مومن و بی ادعا از آن بهره مند خواهند شد. \r\n\r\nامتحانات پایان ترم دانشجویان که ثمره تلاش و کوشش یک نیمسال تحصیلی دانشجویان بود، به فضل الهی و تلاش دلسوزانه تمامی همکاران و اساتید محترم به نحو مطلوب برگزار شد.\r\n\r\nبی تردید این موفقیت ارزنده حاصل تلاش همکاری و همدلی کلیه مسئولین و عوامل اجرای در برگزاری امتحانات بوده است.\r\n\r\nاینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای اساتید، کارکنان و دانشجویان، از تلاش ها و زحمات ارزشمند و صادقانه تمامی عوامل اجرایی که در زمینه برگزاری امتحانات پایان ترم همکاری نمودند، تشکر می نمایم.\r\nامیدوارم با استعانت از ایزدمنان و بهره مندی از ارشادات حکیمانه عظمای ولایت در جهت اعتلای علمی و فرهنگی میهن اسلامی موید باشید.\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nشیرین بابائی گلشن آبادی\r\n\r\nرئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران&nbsp;(عج)\r\n\r\n&nbsp;","content_html":"<p dir=\"rtl\"> <\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><span style=\"font-size:18px;\">به گزارش روابط عمومی دانشکده، امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 با موفقیت و بدون هیچ مشکلی در دانشکده فنی و حرفه ای تهران ولی عصر(عج) به پایان رسید<span dir=\"ltr\"> .<\/span><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><span style=\"font-size:18px;\">برگزاری منظم و سالم امتحانات یکی از اهداف دانشکده بود که با همکاری همکاران و اساتید، این دوره از امتحانات با موفقیت به اتمام رسید.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><span style=\"font-size:18px;\"> شایان ذکر است، امتحانات عملی از مورخ 1402\/10\/16 لغایت 1402\/10\/20و امتحانات تئوری از مورخ 1402\/10\/23لغایت 1402\/11\/07 در دو حوزه امتحانی (سالن فجر و ساختمان آموزش) به صورت متمرکز روزانه در3 شیفت به مدت 11 روز، با مدیریت دقیق و برنامه ریزی معاونت آموزشی و دایره امتحانات در فضای مطلوب و آرام برگزار شد<span dir=\"ltr\"> .<\/span><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><span style=\"font-size:18px;\">رییس دانشکده، دکتر بابائی در پیامی از زحمات معاونت آموزشی، مسئولین و دست اندرکاران برگزاری امتحانات پایان ترم تشکر نمود.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><span style=\"font-size:18px;\"> متن پیام به شرح ذیل است:<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"> <\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><span style=\"font-size:18px;\">بسم الله الرحمن الرحیم<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><span style=\"font-size:18px;\">با اهدا صمیمانه ترین سلام و تحیات<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><span style=\"font-size:18px;\">خدمت در نظام اسلامی افتخاری است که تنها انسان های مومن و بی ادعا از آن بهره مند خواهند شد<span dir=\"ltr\">. <\/span><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><span style=\"font-size:18px;\">امتحانات پایان ترم دانشجویان که ثمره تلاش و کوشش یک نیمسال تحصیلی دانشجویان بود، به فضل الهی و تلاش دلسوزانه تمامی همکاران و اساتید محترم به نحو مطلوب برگزار شد.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><span style=\"font-size:18px;\">بی تردید این موفقیت ارزنده حاصل تلاش همکاری و همدلی کلیه مسئولین و عوامل اجرای در برگزاری امتحانات بوده است<span dir=\"ltr\">.<\/span><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><span style=\"font-size:18px;\">اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای اساتید، کارکنان و دانشجویان، از تلاش ها و زحمات ارزشمند و صادقانه تمامی عوامل اجرایی که در زمینه برگزاری امتحانات پایان ترم همکاری نمودند، تشکر می نمایم.<br \/>\nامیدوارم با استعانت از ایزدمنان و بهره مندی از ارشادات حکیمانه عظمای ولایت در جهت اعتلای علمی و فرهنگی میهن اسلامی موید باشید.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"> <\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:center;\"><span style=\"font-size:18px;\">شیرین بابائی گلشن آبادی<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:center;\"><span style=\"font-size:18px;\">رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران (عج)<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:center;\"> <\/p>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2024-01-28 10:41:18","content_date_event":"2024-01-28 10:41:18","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2024-01-28 11:26:37","content_date_register":"2024-01-28 10:46:01","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":0,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":176956,"eid":176956,"attach_title":null,"attaches":[{"sizes":{"150":".\/cache\/5\/attach\/202401\/611279_3244133202_150_77.webp","300":".\/cache\/5\/attach\/202401\/611279_3244133202_300_155.webp","400":".\/cache\/5\/attach\/202401\/611279_3244133202_400_206.webp","600":".\/cache\/5\/attach\/202401\/611279_3244133202_600_309.webp","900":".\/cache\/5\/attach\/202401\/611279_3244133202_900_464.webp","1200":".\/cache\/5\/attach\/202401\/611279_3244133202_970_500.webp"},"ext":"jpg","file_media":1,"token":3244133202,"files":{"original":{"url":".\/file\/5\/attach\/202401\/611279_3244133202.jpg","width":970,"height":500,"size":0}}}]}]]