[[{"content_id":569712,"content_number":0,"portal_id":5,"lang_id":"fa","content_title":"مصاحبه با استاد اسد اله جعفر آبادی آشتیانی \r\n\"استاد سرآمد آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران ولی عصر (عج)\"","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"","content_summary_fill":0,"content_body":"به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای تهران ولی عصر(عج )، دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به شیوع ویروس کرونا و آغاز آموزش های مجازی و به پاس اقدامات اساتید در عرصه آموزش های الکترونیکی&nbsp; فرصت را مغتنم شمرده و با انتخاب سرآمدان آموزشی در کل کشور از تلاش های ارزنده اساتید برگزیده در کسوت &quot;استاد سرآمد آموزش های الکترونیکی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 &quot;&nbsp; تقدیر نمود .لذا به مناسبت گرامیداشت روز استاد روابط عمومی دانشکده مصاحبه ای با استاد اسد اله جعفر آبادی آشتیانی از اساتید رشته صنایع شیمیایی که موفق به کسب عنوان &quot;استاد سرآمد آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران ولی عصر (عج)&quot; شده است، &nbsp;انجام داد.\r\n\r\nبا سلام و عرض تبریک صمیمانه به مناسبت این انتخاب شایسته، لطفاً خود را معرفی نمایید و مختصری از سوابق تحصیلی خود را ارائه فرمائید. \r\n\r\nاینجانب اسداله جعفرآبادی از اساتید دانشکده ولی عصر ( عج )هستم.\r\n\r\nدوران تحصیلی من تا زمان دیپلم شامل دو بخش هست یکی دوران ابتدایی که در روستای محل سکونت خانواده (روستای جعفرآباد از توابع شهرستان آشتیان)بوده و دوره دوم که شامل دوره راهنمایی و متوسطه می باشد را در شهر آشتیان گذراندم که این دوران با تمام مشکلاتی که داشت برای من تجربه خوبی بود و باعث شد که به لطف خدا بتوانم به خودم متکی باشم و به خودباوری برسم . شاید تصور آن کمی سخت باشد که یک دانش آموز اول راهنمایی بتواند در یک اتاق اجاره ای به دور از خانواده برای خود زندگی مستقلی داشته باشد و به تحصیل خود ادامه دهد. البته هزینه زندگی را پدرم پرداخت می&zwnj;کرد. ولی با توجه به کمبود امکانات &nbsp;درسال1358 &nbsp;دوری از خانواده مشکلات خاص خود را داشت. دوران راهنمایی و متوسطه به مدت هفت سال بدین صورت سپری شد و در سال 1365 دیپلم علوم تجربی گرفتم\r\n\r\nدوران دانشگاه چطورگذشت؟ مقاطع مختلف تحصیلی را چگونه و درکجاها گذراندید؟و از چه سالی با دانشکده ولی عصر(عج) همکاری داشته اید؟\r\n\r\nدر سال 1365 با توجه به اینکه در آزمون دانشگاه رتبه خوبی داشتم ( 1500) ولی به علت عدم اطلاع رسانی مناسب از انتخاب رشته جا ماندم ( البته یک بار انتخاب رشته انجام دادیم و بعد سازمان سنجش اعلام کرد که تصحیح درس فیزیک اشتباه شده و دوبار نتایج جدید اعلام می شود و باید در آن زمان انتخاب رشته نمایید که متاسفانه به موقع از اعلام نتایج مطلع نشدم و نتوانستم انتخاب رشته کنم ) و در همین سال در تربیت معلم رشته علوم تجربی قبول شدم و در سال &nbsp;&nbsp;1367 کاردانی علوم تجربی گرفتم. در سال 1368 دوباره در کنکور سراسری شرکت کردم و در رشته دبیری شیمی دانشگاه رازی کرمانشاه ، دانشکده تربیت دبیر سنندج قبول شدم که بعدا تحت عنوان دانشگاه کردستان مستقل شد . در طول 7 ترم مدرک کارشناسی را گرفتم\r\n\r\nدر سال1383 در دوره &nbsp;ارشد در دانشگاه آزاد قبول شدم و سال 1385 کارشناسی ارشد گرفتم و در این سال پایان نامه خود را با همکاری&nbsp; شرکت نفت با عنوان اندازه گیری آلاینده های فلزات سنگین در پساب پالایشگاههای گاز در منطقه عسلویه انجام دادم. از سال 1385 بصورت پاره وقت در دانشکده انقلاب اسلامی تدریس کردم و در نهایت سال 1390 بطور رسمی به دانشکده ولی عصر منتقل شدم و تا کنون افتخار همکاری با دانشکده را دارم.\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nسوابق جنابعالی در حوزة تألیف مقالات علمی پژوهشی و هدایت پایان نامه&shy;ها چگونه بوده است\r\n\r\nاز سال 1385 تا 1390 با گروه شیمی دفتر تالیف کتابهای درسی وزارت آموزش و پرورش همکاری داشتم و در این دوران چند مقاله و گزارش در مجله رشد شیمی چاپ کردم همچنین مقالاتی در مجلات اکتشاف و تولید وزارت نفت و مجله علمی پژوهشی محیط زیست دانشگاه آزاد چاپ کردم. در کنفرانس ملی آموزش دانشگاه فنی و حرفه ای و کنفرانس ملی محیط زیست نیز دو مقاله را به صورت پوستری ارائه دادم.\r\n\r\nدر این مدت دو طرح پژوهشی&nbsp; استخراج پلی فنول از برگ زیتون و استخراج بیودیزل از ریزجلبک ها را با همکاری آقای دکتر حلاج و با حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای انجام دادم\r\n\r\nبرای کارگاه عملیات واحد با حمایت مالی دانشکده دستگاه استخراج جامد &ndash; مایع را با همکاری آقای دکتر اسماعیلی و دو نفر از دانشجویان کارشناسی ساختیم\r\n\r\nدر مدت همکاری در دانشکده ، استاد راهنمای بیش از 40 پروژه دوره کارشناسی بوده ام\r\n\r\nهمچنین با همکاری اساتید بازنگری سرفصل دروس دوره کاردانی و کارشناسی صنایع شیمیایی و کاردانی صنایع آرایشی را انجام داده ایم که از همه اساتید کار گروه کمال تشکر را دارم\r\n\r\nوضعیت فعلی رشته صنایع شیمیایی را در دانشگاه فنی و حرفه ای و پیشرفت های صورت گرفته در این رشته طی سال های اخیر را چطور ارزیابی می کنید؟\r\n\r\nدر سال های اخیر با توجه به اینکه دانشگاه همکاری خوبی جهت تجهیز امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی داشته است و بیشتر کارگاهها و آزمایشگاهها تجهیز شده اند ولی پذیرش دانشجو رو به کاهش است و دلیل عمده آن کاهش فعالیت های صنعتی در کشور و نبود بازار کار مناسب است البته اگر چرخ صنایع کشور فعال شود رشته صنایع شیمیایی یکی از رشته های پر تقاضا برای بازار کار خواهد بود به شرط آنکه دانشگاه با صنعت همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند و مکمل هم باشند\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nوجود برخی مشکلات، گاه تصوراتی را در اذهان برخی دانشجویان به وجود می آورد. پاسخ جناب عالی به دانشجویی که با شما پیرامون مشکلات رشته تحصیلی کسب شغل و خروج از کشور مشاوره می کند چیست؟\r\n\r\nتوصیه من به دانشجویان این هست که در رشته ای تحصیل نمایید که به آن علاقه&zwnj;مند هستید. اگر با علاقه در رشته مورد نظر درس بخوانید و توانایی علمی خوبی داشته باشید بعد از فارغ التحصیلی در همین شرایط رکود بازار صنعت مطمئنا می توانید جذب بازار کار شوید. البته توصیه به خروج از کشور ندارم چون در آنجا هم مشکلات خاص خودش وجود دارد که موجب مشقت می شود\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nجایگاه علم شیمی در مقایسه با (علوم دیگر\/ دیگر رشته های هنری) و وضعیت کنونی این رشته در دانشگاهای ایران چگونه می باشد؟\r\n\r\nشیمی و صنایع شیمیایی علم زندگی بشر است و همه بخش های زندگی ما به شیمی وابسته است . در کشور ما که دارای &nbsp;صنایع نفت و پتروشیمی است شیمی جایگاه خاص خود را دارد.&nbsp; و بیشتر دانشگاههای کشور رشته شیمی و مهندسی شیمی را دارند\r\n\r\nاحساس جنابعالی از کسب عنوان استاد نمونه چیست و به نظرشما یک استاد نمونه از چه شاخص ها و ویژگی هایی برخوردار است؟\r\n\r\nدر ابتدا شاکر خداوند بزرگ هستم که نظر لطفی به این حقیر دارد و مدیون زحمات و دعای پدر و مادر خود می باشم که رمز موفقیت در رضای خدا و رضای والدین است.از طرفی بنده شاگرد سایر اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای هستم و همه اساتید بزرگوار نمونه می باشند.بنظرم داشتن توانایی علمی و انجام کار آموزش و تدریس با علاقه و نه از روی وظیفه می تواند عامل موفقیت باشد البته نباید از لطف خداوند غافل باشیم\r\n\r\nبرای آینده چه برنامه هایی را در نظر دارید و استراتژی آتی شما در حوزة فعالیت های آموزشی و پژوهشی چیست؟\r\n\r\nیکی از اهدافی که در مدت همکاری در دانشکده در ذهن خود داشتم و در زمانی هم به دنبال اجرای آن بودم ایجاد کارگاههای کار آفرینی مرتبط با رشته در دانشکده است که اگر چنین اتفاقی صورت گیرد می تواند برای دانشجویان مفید باشد و در آنها علاقه بیشتری ایجاد کند و دانشجویان توانمندی را پرورش دهد.\r\n\r\nاز دیدگاه شما دانشجوی موفق چه ویژگی هایی دارد و چگونه می تواند مسیر ترقی را طی نماید؟\r\n\r\nبه دانشجویان توصیه می&zwnj;کنم قبل از ورود به رشته خاص ابتدا توسط مشاوران خبره استعداد یابی شوند و استعداد درونی خود را کشف کنند و با توجه به استعداد خود در رشته ایی مورد نطر ادامه تحصیل دهند که موجب پیشرفت آنها خواهد بود\r\n\r\nچون بحث استعداد یابی و کشف استعداد در سیستم آموزشی وجود ندارد به همین علت بخشی از سرمایه های انسانی به هدف مورد نظر نمیرسد و هدر می رود&nbsp;\r\n\r\nضمن سپاس فراوان به جهت حضور جنابعالی در این مصاحبه، منتظر شنیدن صحبت پایانی شما هستیم!\r\n\r\nدر پایان از شما و مسئولین محترم دانشکده تشکر میکنم و به خودم ، اساتید محترم و دانشجویان عزیز توصیه میکنم که همواره در کار خدا را مد نظر داشته باشیم و بفکر کمک به پیشرفت کشور عزیزمان ایران باشیم که سرفرازی کشور موجب سرفرازی هر یک از ما خواهد بود","content_html":"<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای تهران ولی عصر(عج )، دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به شیوع ویروس کرونا و آغاز آموزش های مجازی و به پاس اقدامات اساتید در عرصه آموزش های الکترونیکی  فرصت را مغتنم شمرده و با انتخاب سرآمدان آموزشی در کل کشور از تلاش های ارزنده اساتید برگزیده در کسوت \"استاد سرآمد آموزش های الکترونیکی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 \"  تقدیر نمود .لذا به مناسبت گرامیداشت روز استاد روابط عمومی دانشکده مصاحبه ای با استاد اسد اله جعفر آبادی آشتیانی از اساتید رشته صنایع شیمیایی که موفق به کسب عنوان \"استاد سرآمد آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران ولی عصر (عج)\" شده است،  انجام داد.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\"><strong>با سلام و عرض تبریک صمیمانه به مناسبت این انتخاب شایسته، لطفاً خود را معرفی نمایید و مختصری از سوابق تحصیلی خود را ارائه فرمائید. <\/strong><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">اینجانب اسداله جعفرآبادی از اساتید دانشکده ولی عصر ( عج )هستم.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">دوران تحصیلی من تا زمان دیپلم شامل دو بخش هست یکی دوران ابتدایی که در روستای محل سکونت خانواده (روستای جعفرآباد از توابع شهرستان آشتیان)بوده و دوره دوم که شامل دوره راهنمایی و متوسطه می باشد را در شهر آشتیان گذراندم که این دوران با تمام مشکلاتی که داشت برای من تجربه خوبی بود و باعث شد که به لطف خدا بتوانم به خودم متکی باشم و به خودباوری برسم . شاید تصور آن کمی سخت باشد که یک دانش آموز اول راهنمایی بتواند در یک اتاق اجاره ای به دور از خانواده برای خود زندگی مستقلی داشته باشد و به تحصیل خود ادامه دهد. البته هزینه زندگی را پدرم پرداخت می‌کرد. ولی با توجه به کمبود امکانات  درسال1358  دوری از خانواده مشکلات خاص خود را داشت. دوران راهنمایی و متوسطه به مدت هفت سال بدین صورت سپری شد و در سال 1365 دیپلم علوم تجربی گرفتم<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\"><strong>دوران دانشگاه چطورگذشت؟ مقاطع مختلف تحصیلی را چگونه و درکجاها گذراندید؟و از چه سالی با دانشکده ولی عصر(عج) همکاری داشته اید؟<\/strong><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">در سال 1365 با توجه به اینکه در آزمون دانشگاه رتبه خوبی داشتم ( 1500) ولی به علت عدم اطلاع رسانی مناسب از انتخاب رشته جا ماندم ( البته یک بار انتخاب رشته انجام دادیم و بعد سازمان سنجش اعلام کرد که تصحیح درس فیزیک اشتباه شده و دوبار نتایج جدید اعلام می شود و باید در آن زمان انتخاب رشته نمایید که متاسفانه به موقع از اعلام نتایج مطلع نشدم و نتوانستم انتخاب رشته کنم ) و در همین سال در تربیت معلم رشته علوم تجربی قبول شدم و در سال   1367 کاردانی علوم تجربی گرفتم. در سال 1368 دوباره در کنکور سراسری شرکت کردم و در رشته دبیری شیمی دانشگاه رازی کرمانشاه ، دانشکده تربیت دبیر سنندج قبول شدم که بعدا تحت عنوان دانشگاه کردستان مستقل شد . در طول 7 ترم مدرک کارشناسی را گرفتم<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">در سال1383 در دوره  ارشد در دانشگاه آزاد قبول شدم و سال 1385 کارشناسی ارشد گرفتم و در این سال پایان نامه خود را با همکاری  شرکت نفت با عنوان اندازه گیری آلاینده های فلزات سنگین در پساب پالایشگاههای گاز در منطقه عسلویه انجام دادم. از سال 1385 بصورت پاره وقت در دانشکده انقلاب اسلامی تدریس کردم و در نهایت سال 1390 بطور رسمی به دانشکده ولی عصر منتقل شدم و تا کنون افتخار همکاری با دانشکده را دارم.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"> <\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\"><strong>سوابق جنابعالی در حوزة تألیف مقالات علمی پژوهشی و هدایت پایان نامه<\/strong><strong>­<\/strong><strong>ها چگونه بوده است<\/strong><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">از سال 1385 تا 1390 با گروه شیمی دفتر تالیف کتابهای درسی وزارت آموزش و پرورش همکاری داشتم و در این دوران چند مقاله و گزارش در مجله رشد شیمی چاپ کردم همچنین مقالاتی در مجلات اکتشاف و تولید وزارت نفت و مجله علمی پژوهشی محیط زیست دانشگاه آزاد چاپ کردم. در کنفرانس ملی آموزش دانشگاه فنی و حرفه ای و کنفرانس ملی محیط زیست نیز دو مقاله را به صورت پوستری ارائه دادم.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">در این مدت دو طرح پژوهشی  استخراج پلی فنول از برگ زیتون و استخراج بیودیزل از ریزجلبک ها را با همکاری آقای دکتر حلاج و با حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای انجام دادم<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">برای کارگاه عملیات واحد با حمایت مالی دانشکده دستگاه استخراج جامد – مایع را با همکاری آقای دکتر اسماعیلی و دو نفر از دانشجویان کارشناسی ساختیم<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">در مدت همکاری در دانشکده ، استاد راهنمای بیش از 40 پروژه دوره کارشناسی بوده ام<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">همچنین با همکاری اساتید بازنگری سرفصل دروس دوره کاردانی و کارشناسی صنایع شیمیایی و کاردانی صنایع آرایشی را انجام داده ایم که از همه اساتید کار گروه کمال تشکر را دارم<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\"><strong>وضعیت فعلی رشته صنایع شیمیایی را در دانشگاه فنی و حرفه ای و پیشرفت های صورت گرفته در این رشته طی سال های اخیر را چطور ارزیابی می کنید؟<\/strong><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">در سال های اخیر با توجه به اینکه دانشگاه همکاری خوبی جهت تجهیز امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی داشته است و بیشتر کارگاهها و آزمایشگاهها تجهیز شده اند ولی پذیرش دانشجو رو به کاهش است و دلیل عمده آن کاهش فعالیت های صنعتی در کشور و نبود بازار کار مناسب است البته اگر چرخ صنایع کشور فعال شود رشته صنایع شیمیایی یکی از رشته های پر تقاضا برای بازار کار خواهد بود به شرط آنکه دانشگاه با صنعت همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند و مکمل هم باشند<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"> <\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\"><strong>وجود برخی مشکلات، گاه تصوراتی را در اذهان برخی دانشجویان به وجود می آورد. پاسخ جناب عالی به دانشجویی که با شما پیرامون مشکلات رشته تحصیلی کسب شغل و خروج از کشور مشاوره می کند چیست؟<\/strong><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">توصیه من به دانشجویان این هست که در رشته ای تحصیل نمایید که به آن علاقه‌مند هستید. اگر با علاقه در رشته مورد نظر درس بخوانید و توانایی علمی خوبی داشته باشید بعد از فارغ التحصیلی در همین شرایط رکود بازار صنعت مطمئنا می توانید جذب بازار کار شوید. البته توصیه به خروج از کشور ندارم چون در آنجا هم مشکلات خاص خودش وجود دارد که موجب مشقت می شود<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"> <\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"> <\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\"><strong>جایگاه علم شیمی در مقایسه با (علوم دیگر\/ دیگر رشته های هنری) و وضعیت کنونی این رشته در دانشگاهای ایران چگونه می باشد؟<\/strong><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">شیمی و صنایع شیمیایی علم زندگی بشر است و همه بخش های زندگی ما به شیمی وابسته است . در کشور ما که دارای  صنایع نفت و پتروشیمی است شیمی جایگاه خاص خود را دارد.  و بیشتر دانشگاههای کشور رشته شیمی و مهندسی شیمی را دارند<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\"><em>احساس جنابعالی از کسب عنوان استاد نمونه چیست و به نظرشما یک استاد نمونه از چه شاخص ها و ویژگی هایی برخوردار است؟<\/em><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">در ابتدا شاکر خداوند بزرگ هستم که نظر لطفی به این حقیر دارد و مدیون زحمات و دعای پدر و مادر خود می باشم که رمز موفقیت در رضای خدا و رضای والدین است.از طرفی بنده شاگرد سایر اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای هستم و همه اساتید بزرگوار نمونه می باشند.بنظرم داشتن توانایی علمی و انجام کار آموزش و تدریس با علاقه و نه از روی وظیفه می تواند عامل موفقیت باشد البته نباید از لطف خداوند غافل باشیم<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\"><strong>برای آینده چه برنامه هایی را در نظر دارید و استراتژی آتی شما در حوزة فعالیت های آموزشی و پژوهشی چیست؟<\/strong><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">یکی از اهدافی که در مدت همکاری در دانشکده در ذهن خود داشتم و در زمانی هم به دنبال اجرای آن بودم ایجاد کارگاههای کار آفرینی مرتبط با رشته در دانشکده است که اگر چنین اتفاقی صورت گیرد می تواند برای دانشجویان مفید باشد و در آنها علاقه بیشتری ایجاد کند و دانشجویان توانمندی را پرورش دهد.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\"><strong>از دیدگاه شما دانشجوی موفق چه ویژگی هایی دارد و چگونه می تواند مسیر ترقی را طی نماید؟<\/strong><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">به دانشجویان توصیه می‌کنم قبل از ورود به رشته خاص ابتدا توسط مشاوران خبره استعداد یابی شوند و استعداد درونی خود را کشف کنند و با توجه به استعداد خود در رشته ایی مورد نطر ادامه تحصیل دهند که موجب پیشرفت آنها خواهد بود<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">چون بحث استعداد یابی و کشف استعداد در سیستم آموزشی وجود ندارد به همین علت بخشی از سرمایه های انسانی به هدف مورد نظر نمیرسد و هدر می رود <\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\"><strong>ضمن سپاس فراوان به جهت حضور جنابعالی در این مصاحبه، منتظر شنیدن صحبت پایانی شما هستیم<\/strong><strong><span dir=\"ltr\">!<\/span><\/strong><\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\"><span style=\"font-size:18px;\">در پایان از شما و مسئولین محترم دانشکده تشکر میکنم و به خودم ، اساتید محترم و دانشجویان عزیز توصیه میکنم که همواره در کار خدا را مد نظر داشته باشیم و بفکر کمک به پیشرفت کشور عزیزمان ایران باشیم که سرفرازی کشور موجب سرفرازی هر یک از ما خواهد بود<\/span><\/p>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2021-05-03 11:58:51","content_date_event":"2021-05-03 11:58:51","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2021-05-03 12:55:05","content_date_register":"2021-05-03 12:00:40","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":0,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":176956,"eid":176956,"attach_title":null,"attaches":[{"sizes":{"150":".\/cache\/5\/attach\/202105\/359738_2505114926_150_77.webp","300":".\/cache\/5\/attach\/202105\/359738_2505114926_300_154.webp","400":".\/cache\/5\/attach\/202105\/359738_2505114926_400_205.webp","600":".\/cache\/5\/attach\/202105\/359738_2505114926_600_308.webp","900":".\/cache\/5\/attach\/202105\/359738_2505114926_780_400.webp","1200":".\/cache\/5\/attach\/202105\/359738_2505114926_780_400.webp"},"ext":"jpg","file_media":1,"token":2505114926,"files":{"original":{"url":".\/file\/5\/attach\/202105\/359738_2505114926.jpg","width":780,"height":400,"size":0}}}]}]]