آئین سیاهپوشی استقبال از ماه محرم در دانشکده ملی مهارت ولی عصر(عج) برگزار شد.
همزمان با آغازماه محرم، و به همت واحد روابط عمومی، دانشکده ولی عصر (عج) سیاه پوش شده و بر در و دیواردانشکده کتیبه ها و بیرق ها نصب شد.
ای وای محرم شده و خامنهای نیست
همصحبت ما غم شده و خامنهای نیست
سالی دگر آغاز شد و حنجرههامان
با مرثیه همدم شده و خامنهای نیست
ای وای که بار دگر این سینۀ مجروح
محتاج به مرهم شده و خامنهای نیست
به گزارش روابط عمومی دانشکده، در راستای حفظ و ترویج فرهنگ دینی و آیین های مذهبی، بهعنوان یکی از برنامههای شاخص فرهنگی، به همت واحد روابط عمومی، همانند سالهای گذشته مراسم سیاه پوشی و استقبال از ماه محرم، با حضور رئیس دانشکده و کارکنان در روز سه شنبه مورخ 26خرداد ماه 1405در دانشکده برگزار شد.
همزمان با فرارسیدن ماه محرم و آغاز ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، دانشکده ولی عصر(عج) رنگ و بوی عزا به خود گرفت و همکاران دانشکده با نصب کتیبهها، پرچمها و پارچههای سیاه در بخشهای مختلف، فضایی معنوی و آکنده از حزن و اندوه در عزاداری و بزرگداشت شهدای کربلا ایجاد نمودند تا بیان دارند ما ملت امام حسینیم و با تاسی از مکتب عاشورا ایستادهایم و تا آخرین نفس در کنار حق میمانیم.