در حال بارگذاری ...
سه‌شنبه 2 تیر 1405

تقدیر ازکارکنان دانشکده بمناسبت روز روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشکده دکتر بسطامی،  بمناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن جلسات از کارکنان تقدیر نمود و این روز را با اهدای تقدیرنامه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشکده دکتر بسطامی،  بمناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن جلسات از کارکنان تقدیر نمود و این روز را با اهدای تقدیرنامه تبریک گفت.