در حال بارگذاری ...
سه‌شنبه 2 تیر 1405

ورکشاپ آشپزی خوابگاه برگزار شد

برنامه آشپزی خوابگاه باحضور ریاست محترم دانشکده دوم آذر ماه در خوابگاه برگزار شد و طبق برنامه از پیش تعیین شده با جمع آوری فرمهای نظر سنجی از دانشجویان شرکت کننده در پایان ترم به نفرات برتر جوایزی اهداء گردد.